Club boring

Inga direkta planer att följa dagens schema... Allt blir uppskjutet pga att man inte känner för att plugga en dag so mdenna. Var ivåg en sväng till Falun och pluggade på förmiddagen, räcker inte det?! Nej men får väl skylla mig lite själv också kanske eftersom jag tar på mig mer arbete än vad jag egentligen klarar av. 

Ska försöka få tag i doktorn också så att vi kan ändra på min medicin, för de funkar inte på mig! 
Sedan så kan jag meddela Er alla som är nyfikna på när mitt tillskott kommer, pumpen, den 29 maj kommer den att sitta på ordentligt och länge, förhoppningsvis!

Nu ska ja ta och koka mig en stor kopp TE och sätta mig ut på balkongen och försöka plugga lite ändå :D Eventuellt att jag ska gå ner och boka bastun till helgen, får se om jag orkar ta mig över vägen och hämta nyckeln, haha! 

Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0