Coconut!

Eftersom dagen började med tvättning av kläder så tog jag mig tillfället att ha en liten spa-dag här hemma för mig själv :D Skrubba kroppen, måla naglar, noppa ögonbryn osv. Sedan dammade jag av gitarren och körde lite Winnerbäck ;D Ackorden sitter fortfarande kvar, helt sjuk efter detta långa uppehåll!!

Tänkte ta tag i saken och komma ut i lite i helgen, förhoppningsvis då blir det imorgon! Men innan kvällen kommer ska ja till Torshyttan. Hade tänkt stanna en natt åtminstone men tror inte det blir så. Lite synd, eftersom det är så mysigt att vakna upp mitt i skogen, där det inte finns några lastbilar som står och går på tomgång utanför fönstren, eller att hemtjänsten plingar på min dörr istället för att trycka på lysknappen (har hänt flera ggr nu, tidigt!!!) De måste ha ny personal alltså... Trist att väcka nån klockan 6 som kan sova hur länge hon vill!!

Skulle äta min egna kebabsallad idag, och tänkte då att man kanske skulle försöka sig på att göra ett sådant där eget tunnbröd (trots att jag slutat med mjukt bröd) Men jag blandade degen och upptäckte sedan att jag inte äger en kaveljävel! Så det blev till att slå in Aurora i plastfolie, men det gick ju också bra ;D Men har lärt mig att från och med nu alltid ha håret uppsatt i knut vid matlagning, annars är det lätt hänt att hårstrån fastnar i degen, usch!

Peace!


Kommentarer
Postat av: sussi

då vet jag vad jag ska köpa till dig i present!

// Sussi

2009-04-11 @ 22:06:03
URL: http://cathfoot.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0