Gult!

Äntligen skiner solen, den har jag väntat på hela dagen. Dumt att komma nu när jag har varit och solat i Sandviken pga den inte var framme på förmiddagen... Påsk påsk påsk, varför firar vi någonting som har med Jesus att göra med en massa ägg och häxor och fjädrar, och GODIS?! Jag är en sådan person som inte pyntar med sådana saker, även när det är jul (hatar tomtar) Visst att det kan väl vara fint med gula dukar och gardiner, neee!!! Men alla får göra som de vill, men som sagt fattar inte det här med ägg och  häxa?!


Funderar starkt på att gå ut i helgen, var ju ett bra tag sedan så hoppas på att det blir så. Sedan hittade jag en mycket trevlig lapp i skolan i går där det stod om studentkryssning... så nu eventuellt med på en sådan, det var inte så dyrt +++ att det kommer att finnas en massa singel studenter, YES!!


Kan Ida ringa nu då, hon skulle fixa fram kvällsmat åt mig så jag hoppas det blir något riktigt gott!


I helgen är man bjuden på påskmiddag i stugan, bastu mm. Får se om det blir något svalkande dopp i sjön för min del. Mamma tyckte jag var dum i huvudet som hon så fint uttryckte sig. Vi får se...


Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0