Tussilagoooooo :-D

Hej svejs!
 

Precis inkommen från en löparrunda på cirka 3 kilometer, mkt sköönt... Med ljuvlig musik i öronen från mp3-spelaren tog jag mig runt ABB och upp i lillskogen. Sedan hände en ganska rolig sak, precis när man satt sig ner ringer telefonen och jag blev överlycklig när jag kunde svara på frågan vad jag gjorde, att jag precis kommit hem från löparrundan, YES! Har fått inbjudan för träning nu i maj, så nu måste fläsket försvinna. Såg åp Big Brother igår, Linda Rosing hade gått upp 13 kilo sedan hon klivit in i huset, allvarligt!?

Pappa är bortflugen ur huset, mamma kicka ut han, haha! Nej absolut inte... kan man vara mera nykära än dessa två turturduvor?! :D Glad att mina föräldrar håller ihop!!! Pappa är i Kramfors och arbetar och blir borta i 7 veckor, men han dyker upp nästnästa helg iaf :D

Nu är det  så underbart ute, blommor och hundbajs kommer fram efter snön, nu menar jag inte att jag gillar bajs men ni fattar! Sedan tänkte jag visa upp morsans kusin som är bodybuilder, SHIT!


Kommentarer
Postat av: Emma á la Polonia

Nu jädrar får du säga till anneli att lägga på ett kol me träningen, hahaha.

2009-04-17 @ 21:08:40
Postat av: frida

ja henne har ajg sett förut hos Solan . Hon har visat mej henne alltså !!

2009-04-22 @ 12:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0