Vintern rasat ut bland...

Vaknar av att syster ringer, "JAG har missat bussen!" Snäll som man är så bjuder man på skjuts, skulle ju ändå göra  några ärenden i sandviken. Så nu är rutan fixad, fick ett stenskott på vägen hem från falun igår nämligen och imorgon ska bilen iväg på service, tänkte passa nu när man är lite tät iallafall! 

I måndags var jag i Gävle en sväng och luncha på Java med gamla Bettan ;D Mycket trevligt, sjukt längesen vi sågs.
Sedan blev det en fika i Sandviken, hade ju lovat mamma det + att vi sprang in i kusin och kusinbarn så de fick också följa med. Isak åt en grön groda, eller han åt mest marsipanen! 

Igår vid styrelsemötet kom det fram till att vi har en bastu i föreningen som vi kan låna, men varför säga det NU?!  Så nu blir det bastu minsann!

Nu har jag suttit och skickat iväg flera arbetsansökan till bla Uppsala, Linköping, Norrköping och Lysekil. Så jag hoppas jag får napp någonstans iallafall :D Imorgon blir det till att stiga upp i ottan och skjutsa in bilen till Hofors, sedan bär et av till Sthlm med Malin, får se vad vi hittar på. Vi ska iallafall hämta hem moster och morbror från Gran Canaria vid midnatt. Sedan blir det sjukhuset hela fredagen typ, ska till kurator och sedan till sjukhuset för att hämta pumpen!!!

Nej nu ska jag sätta på mig skorna och ge mig ut en sväng, kan inte riktigt träna ännu eftersom foten inte är riktigt bra, har fortfarande ont i den.


Rock on!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det vore väl frunderbart... =)

2009-04-03 @ 23:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0