Fredag- jag lever

Sådär nu är man sjukt taggad på att ge sig iväg på en solresa - YES! Har inte ens packat men ska väl hinna med det med innan ja åker förhoppningsvis...

Lite resultat från igår... Det var ingen tumör iallafall utan jag har någon form av defekt i skallen som en utväxt innåt i skallen, så jag fick en tid på karolinska på måndag men vägrade eftersom ja vill absolut till Mallis! hah...men de ska ge mig en tid så ska jag undersökas igen och säkerligen ta en massa rtg igen. Men som det ser ut nu så är det inget att vara rädd över... Vill skicka lite kärlek till min familj som i hemlighet varit sjukt nervösa inför gårdagens besök då de trodde det värsta, mamma blev jätteglad när ja kom ut från läkaren, syster berättade att mamma suttit och hyperventilerar ute i väntrummet medan jag var borta, mamma då! Eftersom vi i familjer blomkvist/larsson tkr om varandra så mkt tog vi en familjekväll med film på altanen igår ;D Riktigt trevligt...

Nu ska ja planera lite packning och betala lite räkningar sedan bär det av!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0