Vilken väckning...

Imorse hade jag tänkt att ta en lång sovmorgon, men nähe... Vaknar vid kvart över sju att någon galning håller på och bygger upp byggnadsställningar utanför mitt fönster och jag som ligger i sängen halvnäck!!! Arg som ett bi klev ja upp och skulle gå och fråga vad f*n de håller på med, men då slog det mig att jag som sagt var halvnäck.... så jag satte på mig kläderna och åkte hem till mamma för att slagga på deras soffa! 

Har fått ordination att ta det lugnt i en vecka av doktorn, men allvarligt mina träningsplaner sprack totalt... :( Men ska ge mig ut på en promenad imon iaf med hanna och ida, hurtiggummorna ;D Nu blir det att kika på lite youtube-filmer och sedan är det tack och godnatt!

Kommentarer
Postat av: mamman

Du skulle väl ha kollat om det var en "snygging" där ute på ställningen, då kunde du ju ha bjudit in honom på kaffe, "när du får oväntat besök" tänkte på kaffereklamen?

2009-08-12 @ 11:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0