utan glögg

Lär erkänna att julmaten inte är min favorit direkt, och inte heller när man ska sitta och äta den flera dagar efter jul också :/ Tur att det bara är jul en gång om året. Julen är inte som när man var liten, när man senare i livet kanske har skaffat sig en egen liten familj med barn osv. kanske man uppskattar den mer... Men inte när man snart är 23?!
Mitt internet fungerar igen - yes!

Utgång igår. Skjuts hem fick man av syster så hem kom jag, efter att ha fått talat ut med henne innan vi gick och la oss, försvann lite av min ilska som jag hade i kroppen under hela kvällen. Men när jag sedan kom till mormor och morfar och hela släkten kom med frågor om gårdagen, så kom känslorna tillbaka, grymt besviken!  Nej som sagt det är ju tur att man inte är ut mer än en/två ggr per år på krogen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0