..en operation ytterligare

Doktorn ringde och väckte mig i morse, God Morgon! Tur var det att jag påminde hälsocentralen att ja inet fått några labbsvar, eftersom jag verkat ha kommit bort i systemet..hah Grattis! Men fick veta att det var inte struma iallfall så nu har jag blivit testad för det tre ggr, så nu räcker det tycker jag. Det enda som var annorlunda var att jag hade för höga levervärden, men det hade jag sist också, ska försöka hålla koll på det!

Eftersom vi kan nu utesluta struma, så skrev hon ut ny medicin som jag ska börja med idag, Det är antideprissiv-medicin som jag ska käka nu, sedan får jag se om det blir bättre eller inte, hon tyckte jag skulle fortsätta med sömntabletterna iallfall, så nu är det bara att köra på .

Sedan kom hon med ett ytterliagre förslag... Så hon skulle skicka en remiss till kirurgen, så nu väntar jag på operationstid för att ta bort den här knölen. Äntligen, eftersom den också är psykiskt påfrestande, den gör att man hela tiden oroas över att det är något värre som en elakartad tumör, jag tänker alltid det värsta. Nej, men detg ska bli skönt att få den bortopererad, bara det inte blir så som sist, lokalbedövning på det stället är inte något som jag kan rekommendera, höll på att resa mig i sängen när jag fick injektionen, trots att jag var tvungen att ligga
helt stilla.
Undrar hur lång tid det kmr att ta innan jag får en op-tid?! Vill få det avklarat nu, nu, nu.....

Har varit ner och inhandlat lite mat och skulle in på blomsterhandeln och inhandla lite nya krukor och växter, men sjukt dåligt med utbud där nu alltså. Så det blev endast mat, så nu ska jag göra en pizzasallad med morötter i ;D Mumma!! Efter lunch blir det att åka in och gymma, basta och relaxa. Sedan får jag lånebilen idag, undrar vad det blir för någon då?!

Hej å hååå, kämpa på!

Kommentarer
Postat av: Bettan

ja för tusan det var länge sen nu,, lär ta en i veckan! hör av dig bruttan ;) hehe knölen snart borta,skönt de ;P

2009-02-24 @ 14:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0