Helgen..

Helgen har varit skapligt lugn, har väl hunnit med att träffa lite folk osv iaf ,D Det blev kebab och bastu i går, i en helt timme! Jag vann även, fast sunkan nog ansåg att hon vann trots att hon redan hade sprungit ur bastun tre ggr innan mig. Sedan bestod kvällen av trevligt folk och melodifestival, vad hände med de låtar som ja tyckte vara skapliga, nej ingen går ju vidare..  Sjukt fint lägenhet Petra!

Dagen innan gävle, så hängde jag på mammas jobb, vi gymmade och gick sedan upp på relaxen :D Sedan bestod kvällen av tvättning och en sväng till gävle på kvällen, sjukt trött när vi åkte hem!!! Tur att jag slapp köra!

Idag blev det återigen gävle och torsk... illaluktande fisk, det säger liksom allt. Har inte någor mer att tillägga direkt, det förklarar nog allt. Men sedan så blev man bjuden på mat på IKEA, me like! tack mamma/pappa!! Nu är jag äntligen hemma och ska försöka få in all denna tvätt jag lyckades tvätta i helgen, hur har jag hunnit använda tyo tio handdukar på en vecka?!?

Sportlov för de flesta denna vecka som kommer, men har jag något lov då? Nej, så det blir att plugga som vanligt. Ska lämna in bilen imorgon och få lite saker fixade, tur att de bjuder på en annan bil under tiden. Säkert nån rishög...haha. Men det blir också eventuellt gym eller relax imon med, mmmm mysigt! Har hört att det ska avra bra och basta, men det får fan inte vara fööör varmt! Och till sist vill jag bara hälsa till karln i Gävle, väx upp var du inte över 30?! Shiiit......:/ Don´t like!


Puss & Pill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0