löööörda

Sitter såhär på kvällskvisten och stämmer gitarren, lirar lite winnerbäck och schlager för att huvudet ska bli trött så jag kan gå och lägga mig. Men inte är ja trött inte, sitter här och försöker få mig själv att skratta genom att köra lite med webcam och ta en massa löjliga kort, tycker själv att ja är skitrolig, hah!
Är chaffis idag, får se om ja behöver hämta nå folk inatt eller om det blir lugnt.. Ska ju upp tidigt imon och äta frulle eftersom jag ska iväg på match som börjar 11.

SMS "Piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip" SMS "piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip" Glad av att höra av dig vännen ;D

Pulka, det har jag inte hunnit med denna vinter heller, men än är ju inte vintern slut... Kommer att tänka på en lagfest vi hade när jag och Cissi åkte bob uppe i hofors skidstugan nerför nån backe, och vi höll på att slå hjäl oss, haha! Sedan försökte vi med skjärtlapp och jävlar vad jag flöög, haha! När man gör sådana typer av grejor blir man som ett litet barn på nytt. Ja kommer nog aldrig att bli riktigt vuxen, trots att jag under de senaste åren har samlat på mig massa vuxenpoäng. Egen lägenhet, ny bil, sparar i fonder, tagit examen, vidarutbildar mig...+++++++

Här kommer lite bilder från min sega kväll:
  

           ///Biffen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0