Positivt ;D

Hej hej! Vill först och främst rikta mig till ER underbara singelkillar därute, imon blir det gymmet, BE THERE! Börjar rent av blir desperado alltså!! Hahaha...

Idag, har det varit en mkt bra dag! Började att man vaknade i ottan, åkte hem till syster för att äta frukost med henne, men hon sov ju.. Sedan åkte vi två iväg och bytte tillbaka min bil, så nu är den tillbaka ;D Sedan blev det lite shopping inhandlade en ny vårjacka en mörkblå som jag ska ha på mig imon när ja ska till falun och lager 157.

Träningen idag blev väl som den blev, men skjuta bör man väl alltid träna på eller?? Måste ändå säga att tjejerna är duktiga trots att alla går och tänker på hur allt egentligen ligger till, nu skiter vi i det tjejre, Tycker att vi tar tag i detta nu, inte mkt kvar, Sedan fixar vi världens lagfest och JAG ska vara fullast och spåra först! Tack, vilken förebild man är alltså, lagmorsa och beteer mig som om jag vore yngst, YES! Jag är barnslig, men hur ska man annars ha roligt?! Sjukt att man kan skratta åt ens egna skämt, haha!

Hämtade ut de där medicinen idag, och så här står det i bipacksedeln;: "..om du överväger självmord...ta då kontakt med din läkare" haha jo, men ska komma ihåg det, tänk att det finns sådana människor som går i sådana tankar :(. Tänkte på det, jag som är glad och positiv, hur blir det nu när jag ska äta antidepressivt?!? Blir jag sjukt glad eller ?? Svar nån..
Nej nu väntar jag på big brother som de börjat sända repriser på på tv400... så nu har ja nått att se på, på kvällarna!

Har även börjat äta nyttigare, så att ja ska slippa medicinerna mot mit kolesterol...H'r 'r lite bilder av vad jag ätit denna vecka, s'ger bara det heja keso!!

            Puss och PILL

Kommentarer
Postat av: M

Är det ett urinprov på bild nummer 3?

2009-02-26 @ 08:39:47
Postat av: Fototrixaren

Hoppas du får en trevlig torsdag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

2009-02-26 @ 08:45:32
URL: http://fototrix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0