Sista minuten..

Som vanligt är jag den personen som lämnar in alla uppgifter sista dagen, vet inte varför det bara blir så?! Men jag hinner ju alltid göra klart sakerna och än så länge har jag sluppit att koplettera uppgifterna som jag lämnt in, JIPPIE!!
Ingen dator idag heller, men imon då.....KOM IGEN!
Nu sitter jag och väntar på Hälsocentralen, ska fråga hur det gick med de där proverna som verkar har kommit bort eller något? Så man får något svara om man man struma eller inte...segon.

Nej men vad sägs om Thailand efter sommaren igen, Jo men visst nu är det bara och börja spara ihop, så kanske man kommer iväg detta året igen! Men ingen resa i sommar är planerad iallfall, eventuellt att det kan bli nån sista minuten, men jag kommer att ligga och steka på T-beach!! Grilla korv, paddla kanot och spela gitarr vid elden kommer även att hinnas med! Sommar, nu tack!

Kan de ta och ringa nu då?! .....Åhhhh. Ajja kan slänga in en sjukt rolig grej syrran sa innan vi for till Thailand!

"Sagt av syster under en diskussion ang. hur svårt det måste vara att hitta bra mat i Thailand om man är fiskallergiker pga att maten oftast består av just fisk: "...men om man är fiskallergiker då kan man ju inte heller bada i vattnet jue..." Hon var även helt seriös, hej 18 åringen!"


//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0