Solsken ;D

Att solen lyser, gör iallafall mig mycket GLAD! Humöret blir liksom automatiskt mycket bättre ;D Mer sol åt folket, mindre antidepressiva mediciner.

Det var nog längesen jag var så trött som jag var igår. Började med att man gick upp i ottan för att åka till lager 157 med syster, hanna och kristin. De tog kålen på mig, var helt slut, vi var väl hemma vid halv 4 tror ja.. en lång dag med shopping, men det blev en del iallafall.. Ett par nya sneakers, tjocktröja (ännu en grå som jag aldrig kommer att anv,) t-shirt, underkläder. SÅ nu har ja shoppingstopp ett tag iallfall :D Fast man vet aldrig.. haha. Sedan när ja kom hem bjöd ja flickorna + mamma och pappa på korvstroganoff med ris. Sedan slocknade ja sittandes framför datorn, fattar inte hur jag kunde somna i den ställningen ??

Sedan skulle jag gå hem, halkade till och trodde att hela knä skulle gå sönder igen, men det gick bra! Tack syster för att du skrattade! :P Sedan skulle vi titta på Bigbrother, dock satte syster på en gammal julkalender med teskedsgumman istället, sedan blev hon så trött så hon somnade. Så jag fick titta själv, fan vad du snarkar LARSSON!! MEn vi fick stiga upp tidigt for jag hade lovat mamma frukost vid nio!!

TAck och bock

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0