Äntligen lite flyt...

Kanske skulle göra som alla andra, skriva några blogginlägg då och då..
Sitter hemma hos mamma/pappa eftersom min dator strejkar och inte vill vara med längre :(
Har äntligen fåttl ite flyt på ekonomin, tacka vet jag försäkringspengar ;D Så idag har jag inhandlat en ny telefon, kors i taket! Blev även lite annat tjafs också, sånt som jag egentligen inte behöver men vill ha ändå :P Avslutade shoppingen med att handla lite mat av syster på IKEA. Billigt och gott dessutom! Får se hur det blir i början av veckan med bilen ;D.. Får återkomma om det!

Denna vecka som kommer är man uppbokad varje dag, trodde jag skulle få en lugn vecka men icke sa nicke.. En massa läkarbesök står på schemat och möte med Folksam och klippning av håret ;D Ska för en gångs skull pallra mig till frisören, det var ju över ett år sedan!!! Sedan är det som alltid en massa skolarbeten som ska vara inlämnad.. Längtar efter jobb nu, sjukt trött på den här skolan.

Sjukt taggad inför morgondagen, möter borlänge hemma på Jernvallen 14.00. Och sån spö de ska få.. Tycker det har sett mkt bra ut under veckans träningar, trots 2 veckors uppehåll utan klubba och boll.. ;D Heja Laget! Så nu laddas det för fullt, och jag lovade mig själv att denna säsong ska ja inte införskaffa mig några nya klubbor/skor till innebandyn, men kunde jag hålla mig?? Icke sa nicke.. tyckte att klubborna som jag har gjort sitt (över 20 ska tilläggas), så ja for in till viken med pappmut och köpte den dyraste (självfallet) klubbjävlen :P Hahah, mammut bara skaka på huvudet när jag kom hem helt lyrisk över mitt inköp! tagga tagga tagga ("..Vill du bli min fru..") haha


///Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0