My little ponny

Usch, tiden går fort, tyckte att jag nyss lärde mig krypa, gå, springa, cykla, köra moped, köra bil och slutligen gå i pumps!
FYller ytterligare ett år om två och en halv vecka... Var hemma hos syster och hjälpte henne möblera, då dök även tessans lillasyster Alma upp och då måste man ställa upp, så då blev det till att bada alla mina gamla ponny-hästar ;D Jag vill också vara liten igen, inga bekymmer och inga räkningar som måste betalas, man får gå på dagis och äta sand i sandlådan, min favvis, haha!

Upp tidigt i ottan idag, eftersom jag nämligen skulle iväg och lämna en massa blod, går på utredning igen om jag nu skulle ha struma... Om proverna inte visar det så blir det att lägga till ytterligare mediciner på min lista :/ Har även fått sömntabletter så att jag ska kunna sova om nätterna... Så snart har jag lika många mediciner som en sjuk tant!
För dem som inte vet, lider jag nämligen av ångest, panikångest.. Och som det ser ut nu, om det inte visar sig att det ör struma, så kommer fröken larsson att börja äta tabletter mot depression. Men hur tragiskt låter inte det? Jag blir 22 och går redan på depressionstabletter, hur fan ska detta sluta?!

Men pengarna rullar in iallfall ;D Nästa vecka blir det ny bil, tack AUdi det var trevligt så länge det varade ;D Nu är det dags att leta fram busskortet och ta sin feta röv till sandviken och träffa mamma ;D Sedan ska de slitna hårtopparna bort, bort ,bort ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0