Ångest med STORA bokstäver

Guuuuud, kan inte tänka klart! Tänker bara på de där jobben, skit svårt är allt just nu verkligen..Längesen man kände av den här ångesten som man får. Har ringt till mamma 100 grr idag, men vi kommer aldrig fram till något, men hon är ett moraliskt stöd. Mammas råd var att "gå och lägg dig och tänk inte alls" haha, bra där!
Varför ska det bli såhär, kul att man är eftertraktad och att man redan har gjort sig ett namn inom tandvården trots att jag aldrig har arbetet innan. Det är nog pga min underbara charm, haha, som de fått reda på en! Eller så gör jag väl ett jedrans jobb när ja väl arbetar, jag är kungen på kliniken just för tillfället ang. mandibular - anestesi! Yeeeeees!

Imorgon kommer familjen och hämtar upp mig efter arbetet och så ska vi till Dalhalla på Rhapsody in rock, det blir säkerligen kallt men kul! Så det blir sommarens familjetripp det ;D 

Dagens bästa: Andreas chokladkaka - himmelsk god!
Dagens sämsta: Jobberbjudanden som ger en ångest om vad man vill och så...

....Snart endast två veckor kvar i Hofors.... Dagarna går fort när man har skoj!
Sedan vill jag Gratulera Bettan än en gång som kommit in på Käftis i Sthlm, SÅJA det gör hon bra! 

Neeee vad ska man göra?! Ångest ångest ångest

Gnatt!



Kommentarer
Postat av: Micke

Ta det närmaste, för det är trist och dyrt att pendla... om det visar sig längre fram att du inte trivs etc. så har du ju skaffat dig arbetslivserfarenhet och du har hur många år kvar som helst att jobba... bara att byta jobb då!!! För du skriver väl inte på ett livstidskontrakt ;) Kram!

2009-07-16 @ 14:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0