Anställningsintervju - underbart läge

Idag har jag & syster varit i Säter, Dalarna. Jag skulle nämligen på anställningsintervju... Tillslut så kom vi fram, och syster som var så smart att ta med sig badkläder så hon kunde ju ta sig ett dop när vi kom fram till kliniken, eftersom kliniken ligger precis vid en strand och en stor sjö. Fy vad fint det var där, så medans hon badade och solade i en timme så blev jag grillad inne på kliniken, där det var sjukt varmt! Hade liksom sett framför mig att själva intervjun skulle bestå av mig och klilnikchefen och en till i personalen, men nääääh. Jag och fem anställda, grillad!!!! Nej men ja tyckte det gick jätte bra, och får jag itne jobbet så har jag fått mig nya erfarenheter av sådana intervjuer iallafall! SKulle antingen få beskedet nästa vecka eller om några veckor beroende på om de hittat rätt efter nästa vecka annars får ja vänta tills chefen har haft semester. 

På måndag börjar jag jobba i Hofors, får se om jag kommer ihåg hur det känns att arbeta!! Har för det mesta suttit i studieböcker under detta år som gått. Känns lite tungt att börja 7 på morgon och sluta vid 5, men det ska väl gå det med, tror att det kommer att flyta på bra under dessa fyra veckor. 

Nu ska jag ta cykeln och åka och hälsa på mamma och prata lite med henne, försöka få med henne och bada, eftersom det är för varmt för att göra någonting annat! SÅ på med lite solkräm och en bikini så bär det av till närmaste sjööööö! Tack och hej leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0