Fredag 31

Så där ja´ då var det över för denna gången. Sista dagen på sommarvikariatet och rätt mycket nytt har jag fått varit med om, massa olika patientfall och jag har även fått provat på att segla på havet ;D 

Känns lite trist att augusti kommer att bli en lugn månad och där fokuset kommer att ligga på träning varje dag. Träningen börjar imorgon redan, då ska jag ge mig ut i skogen här vid stugan. 

Har tagit med datorn upp hit, så jag och mor&far har kikat på filmen Marley och jag som är en film som gör en tårögd. Igår blev det film hos malin i hennes egna biosalong. Det blev the hangover - sjukt rolig film, precis min humor faktiskt! Se den!

Nästa helg bär det av till Gbg för diverse utflykter och konserter! Ska iväg och se Madonna och besöka Lisebergs nöjesfält! :D Mycket roligt, det ser jag fram emot. 

I veckan som kommer blir detg klippning och sligning - dags för en makeover och det behövs säkerligen!! Nej nu ska jag gå och lägga mig i väningssängen här i stugan, min egna säng i friggeboden är nog iskall.. Simma lugnt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0