Lördag 25/7

Ligger i sängen och kollar på alla The Hills avsnitt än en gång, fanns inte så mycket annat att göra. I morse kollade jag halsen, och såg att jag eventuellt också har fått halsfluss.. hade en massa vita prickar i halsen. Jag knapprar tabletter nu så att jag kan jobba sista veckan. På tisdag ska jag även segla, vi har ju blivit bjudna på det, första gången ja ska segla, hoppas att havet är lungt ;P Jag vill inte falla i, men tror nog att vi får flytvästar som tur är. 

Ingen utgång denna helg, men nästa ska det absolut bli! Så ska väl försöka leta upp lite festsugna människor och ta tag i saken! (inte staken :P) Hoppas att alla ni andra som ska ut inte kommer att sakna mig, trots att jag var sååå roligt sist jag var ut. Kanske inte min syster tycker då ja på vägen in hade försökt att förklara hur mycket jag älskade henne och att hon är världens bästa...haha. SÅ går der om man dricker sina egna drinkar :P Anna "svampen" Larsson YEEES

I veckan ska jag beställa tid för färgning och klippning, en liten sommar makeover är jag värd! Så har luskat fram lite bilder på frisyrer som jag kan tänka mig så ska iväg och beställa tid i veckan ;D Det var år sedan jag klippte mig hos en frisör tycker jag, shiiiiiit.. Hoppas att jobbar pengarna kommer den tid de har lovat så jag kan göra av med lite pengar när jag drar till GBG i augusti. 

Har kanske fått med mig Sandra till Oslo, Norge också ;D Vi ska ner på en visit till Jocke, festa och umgås med pojkarna där nere! Då blir det fest!! OSLO här kommer vi! 

.....over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0