Nusa´

Nu sitter jag på jobbet, endast en timme kvar för dagen. För tillfället är vi tre pers som arbetar - SKÖNT!
Har tackat nej till dalarna nu iallafall så nu får alla som vill och kan hålla tummarna för att ockelbo vill ha mig! ;D

Igår var en riktig trevlig kväll, in till gävle för mat på church street och sedan harry potter 2,5 h ;D Mäktigt trött när jag väl kom hem igen. "Tre cowboys, ah ah ah"
Malin och Micke har biljetter till Madonna i augusti, sjukt sugen på att hänga med ner, liseberg och lite andra grejor ska också hinnas med, självfallet!!!

Nej nu kallas jobbet! Men nu vet ni att jag inte kommer att flytta till Dalarna på ett tag iallafall! Kyss och kläm

PS. EFter jobbet ska ja hälsa på tess , vi ska tillsammans med ellen lira lite minigolf och har det allmänt trevligt!'' Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0