10 cm (MINST!!!)

Min kära mamma ställde upp och kapade "topparna" men det blev visst mer än vad jag hade räknat med, nu känns det som om jag har jätte kort hår. Tänk att de där slitna hårtopparna kan göra så mkt... :/
        
FÖRE                           EFTER (zombie)

Mamma hämtade upp mig efter jobbet och så åkte vi till Valbo och shoppa. Upptäckte på vägen in att morsan har satt på sig träjan bak-och-fram (jag höll på att dö i bilen) Och så säger hon att den här har jag haft på mig hela dagen, haha!!! Tvingade henne att vända på den innan vi gick in i affären. Vi letade efter lite loppisar, jag har fått för mig att jag vill ha någon annan bänk i hallen än den röda jag har. 

Nu har jag packat upp alla matvaror och fixat ihop en cheesecake :D 

Var ju på möte idag, och som det ser ut så kan det vara så, förhoppningsvis, att allt löser sig med arbete! tror jag ahr valt ett yrke där det behövs folk nu om man säger så, dock finns inte de bästa jobben i närheten av BIGBAY :P 

Midsommarafton på Fredag, hoppas på finväder, sedan brukar det ju vara något galej i Gestrike-Hammarby på midsommardagen, så får se vad som händer... ÖPPEN FÖR FÖRSLAG!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0