_

Har beställt lite kläder över internet... så får se hur de ser ut när de dyker upp :D Iofs är det kanske bättre att prova kläderna i affären innan man beställer, men finns inte kläderna i affären och endast på internet så blir det lite svårt! Vi får se vad det blir skickade efter en klänning, lite olika toppar och ett par jeansshorts. Ja behöver lite nya toppar för att dölja pumpen så fick välja sådana som döljer den bättre än andra!

Nu är det bara onsdag kvar i skolan, sedan har jag även fått kontakt med en skola som jag ev ska vikariera på efter sommaren, så vi får se vad som händer ;D Såg alldeles nyss att jag hade fått besked från växjö att de villa träffa mig för intervju, men ska fundera över det.. Sökte lite jobb igår också...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0