Dumt med REA!

Halli hallå! Dagen har spenderats i Gävle på stan, där jag gjorde diverse fynd (anser jag själv). Inte nog med att jag hittade en massa saker till mig själv, hittade också lite saker till syster ;D Tacka vet vi reor.... Haha! 

Pappan kom hem idag, så gjorde honom sällskap till stugan och systemet :D Längesen man träffade honom nu :/ När man inte får träffa sin pappa på ett tag så inser man hur mycket han egentligen betyder för en, trots att vi har våra småbråk ibland... Men älskar min pappa, världens bästa (nickname BLOMMAN). <3

Syster tar studenten imorgon, så först blir det stadsparken och sedan lite fest och middag hemma hos dem. Håller tummarna för att det inte kommer att regna imorgon ! Syster har nämt någonting om att hon ska prata på scenen, hoppas hon inte gör bort sig för all del, då skäms storasyster, men usch vad stolt jag kommer att vara över henne imorgon. Duktig du little SIS!
 

Lägger in lite foton från dagens fynd! 

Från Cubus

Från H&M och skor från skopunkten

Skor från skopunkten/Klänning H&M och byxdress från Kappahl

Sommar från Lindex

Gina Tricot

Nu har jag iallafall en ny garderob inför sommaren, YES! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0