Tisdag - äntligen sol!

Tänk att solen kunde titta fram idag, underbart! Har på morgonkvisten varit ut och sprungit i 35 minuter,det gör jag bra! SItter framför datorn nu och väntar på att insulinet ska ta slut så jag får byta ampull, tar nog bara en halvtimme eller så, så då är det väl läge att laga lite mat. Har ingen inspiration till matlagning idag, det blir väl korv med bröd eller något enkelt iallafall. 

Var hem till mammsen igår och vi kikade på hela två filmer, vi hade iallafall tur med vädret igen och aristocats, det var mamma som hade beställt dessa!!! Aristocats var roligare än den första filmen, tycker det är synd att uppföljare till filmer alltid blir sämre... Sedan är det så också med böcker som blir filmer tillexempel att man alltis bör läsa boken först, eftersom den är oftast bättre. Ta "Ps. jag älskar dig" Boken är grym och filmen är bra den med men den berättar inte samma underbara berättelse som boken gör. Skulle gärna vilja att böcker som Davis Peltzer har skrivit skulle bli till film, fast det kanske inte går med tanke på hur denna arma lilla pojke blir utnyttjad och hatad av sin närmaste... Tänk när de försökte gasa ihjäl han i badrummet, usch!

Nej nu ska jag ta tag i maten och gråta en skvätt till Extreme home makover, fattar inte att jag lipar varje gång...hahah! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0