1,5 blir 15

Uppe vid 5.50 för att köra efter pappa in till Sörby Urfjäll och lämna deras bil, och SOM han körde! Sedan ett stopp på Statoil Hagaström för att inhandla fil till min stackars sjuke fader. Sedan bar det iväg till a´la Grankotté och slagga tills klockan slog 11. Då var jag tvungen att ta mig i kragen och få någonting gjort... Efter mycket om och men bestämde jag mig tillslut att besöka systers lilla krypin och se på Patrick 1,5. Tack ANNA (med den underbara sångrösten!)!! Fattar inte att en sådan film kan få en att gråta? Den filmen kommer jag absolut att se på igen och igen...


Kommentarer
Postat av: Anna med den underbara sångrösten

Mattiiaaasss Lindbeeeerg, lalala

2009-03-17 @ 14:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0