Dolt nummer

Alltså min telefon har varit helmysko nu på morognkvisten... Först ringer ett dolt nummer, sedan får jag ett mess som säger att någon lämnat ett röstmeddelande på 133, så då ringer man upp, men då säger den att det inte finns några meddelanden inkomna?! WHAT.. Förstår ingenting ja?! ;-S 

Ännu en dag utan kolhydrater, eller rättaresagt försöka hålla mig ifrån dem så gott som det går, men bjuder någon på en sockerkaksbit, då kan man ju inte tacka nej, trots att mamma räcker fam fatet och ler lite sådär elakt och säger "det är vitt mjöl i" Shiit morsan!! Har ätit köttfärssås och vita bönor, räknas det som kolhydrater? Hej hej, har gått nv och vet ingenting det måste ha varit en dålig utbildning... 

Tänkte att mitt projekt för dagen blir att rensa ur garderoberna i hall och kök och få i ordning lite. Har ju datorn står i köket så kan dra på lite melodifestival musik under tiden. Eller att man ev kikar på semestersvenskar, eller charthjältar så man får lite sköööna vibes, det måste bli en utlandsresa snart.....!!!! Kikade runt lite på olika sidor igår och det går att få tag i billiga resor faktiskt, man får itne vara allt för kräsen bara! Nej nu måste ja sluta blogga och ta tag i garderoberna ;D 


Tjiiing

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0