Gårdagen, inte ett liv

Helt däckad låg man hela dagen igår. Jedra mediciner, såg ut som om jag var riktigt hög på någoting.. Ögonen helt öppna, som om ja tokstirrade på allt, kunde inte ligga stilla med benen, de bara rörde på sig helt själva.. Hörde röster, konverserade med mig själv, som sagt inte en blund fick ja på hela natten...

Mamma och jag beslutade att inge med anti-dep. mediciner för min del. Doktorn får ge mig nått annat... Så nu går ja på sömntabletter istället, de dämpar även ångesten så de tycker ja räcker. Usch vad hemskt det är med sådana starka mediciner... :( Så jag fick inget gjort igår, allt som jag hade planerat bara sina ut i sanden :/ Men idag mår ja betydligt mkt bättre, och ska försöka hinna med allt som jag hade inplanerat igår plus allt annat man ska hinna med. Stressssssigt!

Sluta snöa, så less nu! Ge mig sooooool. Funderar lite på hur ja ska gå tillväga efter sommaren om jag nu inte skulle hitta ett jobb. Eventuellt att ja pluggar vidare och får ut en examen så jag kan bli lärare på tandhygienistprogrammet, eller så sticker ja ut och reser, har ju pengar så det är inge problem, har hittat ett projekt som gäller djur i afrika, liiite sugen det är volontär arbete sedan kan man göra en massa andra saker. Eller bara åka till ett annat land och jobba??! Är för feg för att resa själv, så jag får se hur framtiden ter sig...


Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0