"Livet är underbart"

Har haft magjsuka nu i några dagar, inte bra.. Finns så mkt annat man vill hinna med liksom, men sängliggande blir man lätt med magsjuka :( Har Dm- semifinal imorgon, förhoppningsvis så kan jag spela, vill ju det!

Såg att en film som jag blivit rekommenderad av kusinen skulle gå på teve imorgon klockan 9 på kanal 9! "Livet är underbart" Ska vara en mkt fin film som handlar om en pappa som lurar sin son genom andra världskriget! OM jag ska titta! Tycker ju att Schindlers list är en sjukt bra film, så hoppas att denna ska vara någorlunda likvärdig :D

 Nu har jag något att görapå fredagkvällen iaf ;D

Kommentarer
Postat av: kusin vitamin

Du kommer att ääääälska den! Se till att bunkra upp med snytpapper bara, för du kommer att gråta floder!

2009-03-19 @ 14:34:47
URL: http://mariewihren.blogspot.com
Postat av: Elin

Den filmen är bra!!! Jag tror du kommer gilla den. :)

2009-03-20 @ 00:15:20
Postat av: Anonym

Good Morning, Principesa... =)

2009-03-23 @ 10:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0