Sammanfattning

Fredagen började med att man åkte in till sandviken och lunchade med mamma och moster, italienskbuffe blev det. Sedan bar det av hem igen och väntade in brudarna ;D  Tror att kvällen blev något lyckad iallfall, slutade med att tre tjejer slaggade i min lya :D
Lite sköna kommentarer från helgen: "Anna, fan det känns som om bussen åker lika fort som en rymdraket" - Mollstedt "Kom igen gänget" - Ida i sömnen, "Fuuuur i hellviiite" - Carlsson. Utgång på kharma blev deet, sjukt lite folk, men som sagt en fredag så, så höga förväntningar hade man ju inte. Men bjöd syster & Moll på sjukt god drink iallfall.. Sedan blev det Sibylla och taxi hem, sköööönt! Lite bilder här nedan :







Lördagen gick åt att vara bakis, har ju inte druckit en enda droppe alkohol sedan juldagen förra året!!
Söndagen däremot, gick åt till innebandy först systers match där de fick bucklan för seriesegern utdelad. Sedan hade vi match mot GGIK 7-3 vann vi med, äntligen lite tryck i laget! Trots att jag fick en liten känning mitt ia llt, men allt känns bra nu. Sedan hem till mamma och pappa där syster stod för kvällsmaten, imon är det jag som bjuder familjen på mat. Imon blir det även en sväng till viken för byte av bil, alltså en lånebil! ;D Veckan som kommer, kommer att bli mkt plugg iallfall :D Behövs, är hemskt sugen på utlandsresan, så det kan bli en sådan härframöver!!


Kramar!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Diggar din frilla! Helsnyggt :P

2009-03-08 @ 22:48:59
URL: http://rocksan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0