Sol sol sol mera sol!

Vaknade av att solen sken genom mina fönster. Härlig start på dagen må jag säga!! Tog en sväng in till Sandviken för att lämna in bilen, och få en lånebil, samma som förra gången alltså. Sedan blev det att åka hem och öppna skolböckerna, för att sedan åka hem till mor och far för att laga hemmalagade köttbullar!! Mkt gott lär jag själv säga. Börjar lära mig min nya dieten nu, alltså jagg började med att skala en potatis idag, och kom på mig själv: Men jag får ju inte äta potatis, så det blev bara att lägga tillbaka den på plats.

Sedan måste jag berätta en konstig sak: tror att det beror på min nya medicin, jag hör röster, igår trodde jag mamma stod och skrek på mig utanför fönstret, kollade två ggr men inte var hon där inte, klockan var ju tio! Sedan hörde jag musik imorse trots att jag inte hade nån musik på. Usch vad läskiga sådana mediciner är!!

Nu ska jag begge mig iväg till innebanydträningen, har precis kommit hem från Eltebo, hälsat på kusinen m familj! Hur gooo kan en unge bli egentligen?! Shiiit, vad söt han är! När man ser barn så känner man hur man själv skulle vilja ha ett, två, tre,fyra osv, Nu har jag ju utbildningen så det kanske är dags?! Ge mig en karl, tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0