våffeldagen- inget för mig

Ingen våffla för mig inte... Nej istället har jag under förmiddagen lagar fisk :D Mmm... Älskar fisk! Sedan har jag kikat runt lite efter tågbiljetter till Uppsala, ska dit på fredag. Sjukt dyrt dit men hem är det halva priset, fattar inte systemet, men det gör inget eftersom skolan payar! Nu ska jag hoppa ur pyjamasen och få något gjort idag, funderar på att ta en promenad trots att foten bör vila, men ja kan inte sitta stilla. Eller så tar jag en svång till gymmet på eftermiddagen, då kan jag även ta en shoppingtur på ICA innan jag far hemåt igen.


Ikväll ska jag nog träna styrka, så jag får lite gjort på träningsfronten. Sedan får vi se om det blir final i helgen eller om jag blir tvungen att avstå. Är foten fortfarande så som den ser ut för tillfället kan jag glömma det. Den är alldeles blå och uppsvullen :(


Kan inte sluta tjata nog om att jag vill någonstans där det är VARMT!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0