91/100

Får börja med att gratulera mormor på födelsedagen! Tack för tårtan..

Vad innebär rubriken? Jo det är poängen som vi fick på C-uppsatsen :D Klart godkända!! Lite ändringar i rubriker men annars var allt bra. Denna vecka är typ sista veckan i skolan :D Dock så kommer jag att gå på onsdag nästa vecka också men sen så är det lov!! Sommarlov! Ett tag iallafall... 

Skulle hemskt gärna vilja inhandla en ny garderob, men har jag nå pengar då?! Nej men oj vad kontot gapar tomt, dessa penningar ska jag klara mig på till sista augusti då jag får lön... Så då är det kanonbra att jag har lite pengar undanstoppade som jag nog får ringa och fixa fram! 

Sedan är jag grymt sugen på att sticka iväg och resa en sväng, om det är någon som är sugen?! Ska man resa så bör jag kanske göra det nu, innan man ev. får jobb och måste anpassa sig. Singellivet leket och det är sjukt underbart! Såg ett gammalt ragg i morse. Han hade varit ute och joggat på morgonkvisten..Tänk vilken kommentar ja fick av honom på midsommarafton för två år sedan! Ojoj ;D Nej men varför binda upp sig, när man kan vara singel och leva livet. Men det skulle ändå vara mysigt att ha någon att krama om om kvällen... LEDIG nån?!

Nån jedra fågel har bajsat på mitt stora fönster i vardagsrummet... så mamma ska hjälpa mig någon dag,sedan har jag planer på att ordna lite på balkongen, lägga ny matta och plantera lite blommor osv. Så att det blir lite trevligate där ute! 
17 grader i vattnet i stugan var det idag, nära att jag badade...next time! Hoppas att mamma och pappa tänker...Ojh näsblod! jo men att de tänker vara där i helgen så kan man basta och greja däruppe :D Älskar att vara där!

LOVE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0