Bränd

Hej igen! 

Nyss hemkommen från stugan där jag har varit hela helgen. Helt jävla underbart väder om jag får säga det själv! 
Som sagt pumpen sitter och innan lunch idag när jag skulle byta slang så upptäckte jag att jag hade fått bränna igår, så nu har jag ett riktigt fint VITT märke ovanför den nya slangen (se bilden). 
Inte bra inte bra...haha!
Det funkar helt otroligt bra med pumpen, var lite svårt att sova första natten... Har inte hunnit varit ut och sprungit något denna helg, eftersom jag inte riktigt vet vart jag ska göra av pumpen, det skulle göra sjukt ont om jag tappade den så hela slangen åker ut osv. Har beställt nån sele som man kan ha när man springer, lite rädd att någon ska dra ur slangen när ja lirar fotboll, får sätta på mig ett riktitgt tajt linne över slangen så ingen kan fastna i den... 

30 grader vid bryggan, 22 i vattnet kan man önska sig något mera eller?? Underbart, dagen spenderades med mamma, det var ju mors dag :D Grattis världens bästa, underbaraste mamma (som itne kan vända ett marie-kex i munnen utan kväljningar) haha! Måste bara berätta vad vi gjorde när jag kom upp till stugan på fredagen, efter en hel lång dag på sjukhuset så hade jag världens chokladsug! Men tänkte att mamma har säkert något uppe i  stugan, men icke! Så efter mycket tjat så satte sig mamma, pappa och jag oss i bilen, pappa med en öl i handen i baksätet... Vi drog till horndal och handla lösgodis för 100 spänn, sedan hem direkt för att möla i oss påsen, det kan vi kalla godissug!!! haha! 

Dude! 

Ännu en bild på hur pumpen och allt ser ut :D Mellan bröööna det bjuder jag på!


/ Kram A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0