Bulle!

Är det lördag idag måntro?! Har totalt tappat dessa helgdagar :( Det kanske beror på att natten mellan torsdag och fredag förstörde hela min helg?! Vaknar upp vid 2 av panikångest, hämtar fort en påse för att hyperventilera i, fick sedan ligga med benen uppåt väggen, för på något sätt får det mig att lugna ner mig, håller ett stadigt tag om telefonen och funderar på att ringa mamma, men vet fast att jag tror att jag ska dö så gör jag inte det, så jag lät mammsen sova den natten. Vaknar sedan upp vid 6 med fötterna uppåt väggarna, känner mig helt borta.. ett glas vatten och sedan var det tack och godnatt. Vaknar upp vid kvart över tio, ringer hem till pappa och berättar om min natt, som vanligt blir han väldigt orolig, men lugnar honom med att det är ganska okej nu att ja ska försöka ta mig till duschen och kommer sedan till dem. Tror jag sitter i duschen i ungefär en halvtimme innan jag orkar kliva ur. Redan nu vet jag att hela min helg är total förstörd pga av detta... Helt kokobängi huvudet hela fredagen, jag hör ingenting när jag är uppe och rör mig, blir helt svettig av att bara prata. Sedan känns det som om jag går och bär på en klump i halsen, mamma undrar om jag blivit sjuk under natten, men nej det har ja inte, har bara en stor klumo ihalsen, som man typ får innan man brister ut i gråt. Men den försvann framåt klockan två.
Trodde att min kropp skulle må bra imorse, men nej det gjorde den absolut inte, så det blev inge fotboll för mig denna vecka :( Jag orkar ju inte ens gå hem till mamma och pappa idag, utan jag får skjutsa hem syster hemifrån mig med mammas bil, för att hon sedan ska skjutsa hem mig de femhundra meterna som jag inte pallar av att gå...
Har suttit och letat på studentklänningar åt syster på nätet nu på eftermiddagen och hittade två stycken som vi beställde hem, så nu får vi se hur de sitter :D Nu ska jag försöka hitta en bikini inför sommaren... längtar inte till den säsongen, Haha!

klockan är nu 21.46 Nu ska ja sova, som vanligt när det är en lördagskväll, hade suttit bra med lite dricka och sällskapsspel men icke... Tack och bock //Bullfittan

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men köpte inte ida klänning i thailand??

2009-05-03 @ 09:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0