Järn5:an

Hemma igen efter gräsklippning och motionsspåret med mamma. Så nu ska ja tända lite värmeljus och lägga mig i sängen och plugga lite till imorgon. Sedan kan det bli en film faktiskt..jag får se hur jag gör. 

Känner att man saknar gymnasie-tiden lite grann faktiskt. DÅ man hade vänner runt omkring sig hela tiden, fanns alltid någon att hitta på något med. Men så är det dock inte längre och det tycker jag är trist. Alla kvällar vi spleade kubb, grillade korv, kvällsbadade, kvällsåkning med bilen osv. Det händer liksom inte längre... trist! 

Järnfemman vart blev det av oss?! Fifa la liga. Glömmer aldrig då vi körde fotbollsturneringen i fifa då ellas pappa plötsligt kommer in i ett lite pinsamt läge! haha. Alla fester, alla fyllor, alla dagen efter, va blev det av oss?! Det är också trist att vi har så sjukt dålig kontakt med varandra, inte ens ett sms kan vi sända till varandra när vi fyller år?! Kanske någon av oss bör ta tag i detta, kanske jag?! 

Hatar att tappa kontakten med vänner som står en alldeles för nära, känns som om sveket kommer tillbaka hela tiden. Vad jag nu gör för fel, snälla berätta för jag vill inte ha det så här!

Nu njuter jag av dagen som är kvar...Skål i vatten ett tag framöver tror jag. Längtar tills syster ska på balen och tar studenten, ska bli riktigt roligt att se! :D



Kommentarer
Postat av: Kusin Vitamin

Det är skittrist när man tappar kontakten - men när man tar upp den igen märker man att man inte har nåt att prata om längre. Så, det är kanske bättre och skaffa sej nya vänner och i ditt fall... manliga!! ;)

2009-05-27 @ 09:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0