Jippie!

Uppsatsen är nu inlämnad så nu kan man väl pusta ut en vecka innan man ska examineras, tror vi kommer att klara det galant, sedan är det bara FoU dagen kvar då vi ska hålla en muntlig presentation för de vetenskapsmän och läkare som kommer och tittar, shiiiit! :)

Sedan ringde de idag från Oskarshamn och ville ha ner mig på träff, de skulle betala resan och allt med efter konsultation med min mamma så kom vi fram till att det inte är läge för flytt för min del, med tanke på allt som har hänt och vad som komma skall nu i dagarna. Trots att de var så trevliga och verkligen trodde på mig så fick jag tacka nej, sedan så tackade jag nej tll jobbet i Järfälla på samma principer som tidigare nämnt. Håller med mamma att jag får nog avvakta efter sommaren och se vad jag ska göra, annars har jag en back-upp-plan också! Inget tandhygienistjobb, men kan inte säga mera om det...haha!

Igår bestämde jag mig att nu jävlar ska fläsket bort! Så har fixat en stång med vikter nu så jag kan böra träna bort fettet på underarmarna. Så nu är man på G, haha har varit ut en promenad med mamma i eljusspåret idag och det var mycket skönt att komma ut i friska luften, eftersom jag suttit i skolan och sedan åkt den där jävla vägen i bilen fram och tillbaka. Ska tillbaka till falun imon också men det ska nog gå bra!

Sedan vill jag ägna några kära ord åt mamma och pappas kära grannar! Tack så mycket för komplimangerna, trots det som mamma sa med självförtroende så vill jag verkligen vara så som ni säger att jag är! Ska bli det som ni säger en dag, ni får allt se och då ska jag tacka er först i mitt tacktal för att NI trodde på mig! tack tack tack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0