Nostalgi

Det var just det det, det var i lördagskväll! Morsan och jag drog fram lte gamla filmer på när jag var liten.. Ska erkänna att hade jag en sådan unge som jag var när jag var liten skulle jag nog lämnar bort henne! Måste haft en salng av ADHD som liten alltså, shit vad mkt uppmärksamhet jag krävde! Stackars alla i min omgivning, dock borde jag väl vid något tillfälle hållit käften, men nääää inte jag inte :P

Nu sitter jag och inväntar att kvällen ska komma! Hemmamatch ikväll klockan 19,00 BE THERE!

Kommentarer
Postat av: M

som liten??... Lite överskottsenergi bara, min tog slut vid typ 16 tror jag... sen blev soffan intressantare... =)

2009-05-12 @ 16:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0