Övningskör

Det är precis det jag gör, övar på pumpen jag hämtade på apoteket idag. Fick en hel låda med mig ut från apoteket och i och med det så fick jag några konstiga blickar, de måste ju ha trott att jag var värsta knarkaren med en massa pills :P Jag har fått en svart liten rackare som jag kommer sätta in nästa vecka, shiiit! undrar hur allt kommer att bli då?
Har haft pumpen på mig hela eftermiddagen, och den är ju ganska så mycket i vägen, om jag ska vara ärlig, det kanske får bli att ja sätter den på ryggen, så jag får en puckel?! Den var svart iallfall och det kanske gör att det försvinner liiite bättre än en blå till exempel, i dont no vette shit vette fan?!

Ska ta och plocka lite rabarber hemma hos mammsen, och göra en massa KRÄÄÄM för det är sjukt gott! Och ett plus är att jag vet hur man gör kräm, så jag ska göra den helt själv! ;D

igår var jag iväg till falun en sväng till barn- och ungdomstandvården och det var jätte kul, där vill jag jobba!! ge mig jobb, inget stress och sjukt söta barn med diverse funktionshinder. Var med när de premedicinera en 2-åring, oj vad full han/hon blev haha, men allt gick jätte bra och den snygge tandläkaren (för det var han, tills jag upptäckte hans ring på vänster han och när han sa att han hade två barn) fick dra ur framtanden...Attans vilken otur, det var en sjukt snygg karl, så jag hade iallfall trevligt igår, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0