2-4 i röven!

Idag var jag bjuden på Hockey i Läkerol Arena i Gävle. Brynäs mötte Färjestad, båda lagen hade en förlust bakom sig sedan igår och var taggade att vinna. Brynäs förlorade med 4-2....
Måste säga att min fot känns bättre för varje dag, men ska ta det lugnt denna vecka ändå, dumt att göra något som kan leda till att man är borta resten av säsongen... Imorgon blir det gymmet och cykla i en halvtimme! Funderar på om jag ska ta tag i mina garderober och slänga ut allt skit som jag har förvarat där inne?! Men vart ska ja då lägga allt det som jag för tillfället inte använder? Hela mitt förråd är fullt av tavlor, 120st innebandyklubbor, möbler, kläder etc. På vinden har jag ännu flera möbler som är min systers och massa annat skit... :( Så börjar ja rensa ut garderoberna så måste det bli en rensning på vinden och även i källaren och det låter inge kul, så drar ut på det... Haha!
Sänder lite kärlek till kusinen som ligger inne på sjukhuset i Gävle som inte är det bästa stället att sova på! LOVE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0