brrrr

Dagen till ära inhandlades nya blommor till hemmet :D 
Sedan hittade jag två underbara krukor som jag bara var tvungen att köpa! Sedan fixade jag och mamma lite grejor till pappsen, han tkr nämligen att Norges TV-utbud suger så jag skickade ner min gamla bärbara till honom med lite dvd och grejor. Hans chef skulle nämligen åka till Norge imorgon så mamma ringde honom och hörde om det gick bra om han tog med sig en väska till...Han lät lite osäker om han ville ta med sig en till, men vi kom överens om att det skulle gå bra. Så vid fem tiden åkte vi till pappas jobb med väskan, då visade det sig att chefen inte alls om vi trodde skulle bila till Norge utan flyga...Hmm...hur skulle nu detta gå, men han sa att det skulle gå bra. Hoppas datorn och veckan alla tidningar kommer fram NU!  Imorgon väntar en ny vecka på jobbet! Halv sju bussen imorgon är det som gäller! Nu ska ja tända lite ljus och mysa innan det är dags för sängen! Kram A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0