Ismaskin - min dröm!

Just nu sitter jag framför teven och tittar på tv4sport och tittar på dam-matchen mellan balrog och rönnby. Kan ju inte säga att det är någon direkt publik på deras match... Det är mer folk på våra hemma matcher i Hallen än på Elitseriens dam-matcher! Men så är det väl med all damidrott, det enda som lockar publiken att komma på matcherna är väl om tjejerna som spelar har bra utseende, eller?!
Mamma och jag har varit på sjukhuset och hälsat på kusinen. Hon fick in mat när  vi var där... en rolig grej var att vi trodde hon hade fått fisk, som det visade sig vara en äppelpajs bit :P Haha!
Måste bara berätta att igår när vi var på hockey så kommer ismaskinerna in på isen och mamma säger: Åh det har alltid varit min dröm att köra en ismaskin! haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0