Mhrf...

Vad är det du säger? Säkert… Haha!

Ligger hemma i sängen och bloggar ikväll! Har varit nere i hallen och kikat på ett derby som slutade oavgjort, matcher ska inte få sluta så… Och framförallt inte derbyn, det ska ju vara blod, svett och tårar genom hela matchen, men nää kanske lite svett men inte mer än så! Imorgon har vi match hemma, även på söndag samma tid, halv fyra är det som gäller, skriv upp det! Kanske blir det så att innan matchen imorgon måste jag dra och inhandla ett par nya skor, kan vara därför ja har ont i mina fossingar :/ Annars får jag plocka fram några andra om jag inte hinner…Men spela ska jag, fast att jag har ont! ”The show must go on”… som Eric sjöng :D

 

 

Kan inte beskriva hur det känns, när vi fortfarande efter 2,5 år inte talar med varandra… Haha! :D


Kommentarer
Postat av: frasse

svin influensan??? hihi

2009-11-08 @ 00:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0