brrrr

Näe inget resultat idag heller från det där sjukhuset... Ringde förra veckan och ville prata med nån på avdelning, men då rådde det personalbrist på stället, så det gick inte att få prata med någon... Istället fick man hemskickat ett jävla utvärderings formulär och alla som har studerat med mig de senaste tre åren vet vad jag brukar göra med utvärderingar på kurser m.m. Jag slänger dem på en gång, hatar sådana...usch fy och blääää!

Nu håller jag på att planerar målningen som ska bli i mitt kök, har nog bestämt mig för att det blir en mörkgrå färg iallafall... Så nu denna vecka har jag lite grejor som jag måste fixa, tänkte jag skulle anv en overhead men har du kommit på att det blir lite svårt...
Så den ideen får ja fundera på!

Nu väntar ja på att mamma ska komma hem från jobbet så hon kan följa med mig ut på en promenad :D Börjar dock bli så kallt att jag nu måste sätta på mig långkalsonger nu när jag ska ta mig ut och gå :( Är inte nå stort FAN av vinterhalvåret i detta kalla sVERIGE -land!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0