ett tu tre..

Jodå, klev upp vid 8 och skulle ut på en promenad, då upptäcker jag till min besvikelse att det har snöat :( Nästan så att en tår rinner ner för mina kinder när man tänker på det, hatar snö! Så jag åt lite frukost och la mig framför teven, sedan kom Hanna förbi med posten ;D Där låg ett brev från sjukhuset, sjukvården i ett nötskal, så efter en massa samtal så vet ja fortfarande inte om min tumör är god-elakartad?!På torsdag ska läkaren som opererade mig ringa mig, äntligen!!! För att rensa huvudet lite följde jag med lillasyster till stallet, vi gick både hem och dit :D
Sedan hem för att byta till vinterdäck på min bil, gick väl på tio minuter ungefär ;D Tack pappa för hjälpen!!! Trots att jag bytt däck förr, så lär man sig alltid nya saker när man tittar på hur andra gör, lärde mig lite nya saker idag iallafall...
Nu ska jag försöka måla lite till, sedan blir det sängen, ska följa med syster på anställningsintervju imorgon.. Sedan efter lunch ska ja vara hundpiga ett tag, till blixten och hagel :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men om det vore nått allvarligt borde dom nog hört av sig på en gång tycker man...

2009-10-20 @ 08:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0