Hur kunde jag missa det?

Idag var det visst kanelbullens dag, jaha? Och när inträffade det att kanelbullen fick en HEL dag för sig själv? I och med att jag missade denna dag, så bestämde jag mig för att imorgon är det bak-dag på Centralvägen. Så imorgon ska jag iväg och handla lite mjöl, smör och sånt där man har i degen.

Såg på ett program med familjen Osbournes och höll på att skratta ihjäl mig. Vilken otroligt skön familj speciellt sköna är de i inslaget då de gör parodi på The Hills- serien tillsammans med Lauren Conrad :D Sedan är det helt sjukt att se Ozzy i trikåer samtidigt han utför yoga... Haha! Hittade också en rolig bild såhär på kvällskvisten:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0