Inget som planerat....nästan

Vaknade vid 6 ungefär och kom då till insikt med att jag nog inte skulle hinna med en tripp till sjukhuset eftersom jag hade tvättid idag på morgonen. Så jag tog beslutet att stanna hemma och hoppas på besked från sjukhuset, men NÄ!
Emellan tvättarna åkte jag hem till grankottevägen och på pappas önskan så klippte jag ner deras höga häck till midjehöjd, och det var för 3 timmar sedan och jag har redan träningsvärk i armarna! Sedan passade jag också på att låna deras hängare utomhus så mina sängkläder skulle torka snabbt. :D
Ikväll tänkte jag prova på att vara med och träna lite, får se hur det går... Kan ana att kondisen ligger på 0 igen! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0