Jahapppz

Jo men dagen börjar ju bra att man vaknar vid 6 och känner att GUD vad härligt, uppe i tid för en gångs skull så nu SKA jag ut och gå ;D Men usch så tråkigt väder, lägger mig igen och vaknar vid 10!! Har absolut inget att göra, så köket får stå ut med mig några timmat till, ska nämligen dekorera en till väggtext, den nedan fast med samma gråa färg som den förra har  ;D
Dock så är den här mkt större än den förra, så dagen har bara gått åt till att skissa upp hela texten på väggen, men vid basilic gav jag upp då huvudvärken kom tillbaka :( Så då var det bara att hoppa in i duschen och dra hem till familjen. Syster bjöd på mat och jag stod för efterrätten, hallon/blåbär och vit choklad poff in i ugnen och servera med vaniljglass....Mumma! ;D
Ikväll blir det tidig kväller, har match halv tio imorgon i Falun, samling 8. Hur F*N kan man lägga en match så tidigt?!??!! Ajja... sen får ja se vad helgen bjuder på, hör gärna av ER! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0