Resultat - FAN

Nej, frost på rutorna och minus grader det är inte kul! Klockan var tio när ja åkte hem från mamma och det var frost på rutan! Fort in från den kalla bilen in i lägenheten och satte igång brasan :D Love it, precis som en riktigt!
Jo just det, fick ett brev från Karolinska idag, tänkte att äntligen nu behöver jag inte oroa mig nå mera, behöver inte ringa och leta på nån avdelning på gävle sjukhus för att få reda på hur det står till med min skalle. Precis när jag ska öppna brevet känner jag paniken komma, ångesten letar sig fram och svettdroppar i pannan börjar komma. Tänker att det är lika bra att få domen på en gång och sliten upp brevet. Tyvärr så fanns det inte något resultat i brevet utan istället en räkning på 80 spänn, dvs det är vad jag betalar för att få bo där över en dag i deras äckliga lokaler. Så nu får jag ringa sjukhuset på måndag och hitta den personen som är tänkt att ge mig mitt besked på provresultaten.. Detta är ett fall för mästardektektiven Blomkvist nästan,haha! Nej så inget resultat än, FAN!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0