Karolinska..

Hemma från Mallorca, landade i lördags på Arlanda igen. Hur skönt som helst med värme :D
Nu ligger jag hemma och trynar och ska väl ta mig ner i källaren och leta fram klubborna då jag imorgon entrar planen för Storvik :D Känns kanoners det och ryktet har spridit sig sjukt fort..haha!
Hade fått brev från karolinska när jag kom hem, den 16:e bär det av. Enligt kallelsen så ska jag dit för operation, antagligen så måste de söva ner mig och grejor för att kunna se vad det är med en kamera in genom snoken, så därför kallas det för op. Ska ringa imorgon och höra vad det är tänkt att de ska göra på mig och om jag kan träna direkt efteråt osv.
Nu ska jag bara chilla och fica lite grejor innan det är dags för sängen, sköna sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0